Ana içeriğe atla

Sağlık ve hayat kurtarma - Kan bağışı

 Merhabalar,

Uzun zamandır buraya not düşemiyordum, bu gün ufak bir not düşeyim dedim.

Ülkemizde kan bağışlarını toplayan ve ihtiyaç sahiplerine ulaştıran tek kurum Kızılay.
Bir çok yalnışları olsada kızılay yinede bizim kızılayımız, hizmet vermesinede bizler destek olmalıyız.

Kan vermeye engel bir sağlık sorunumuz yoksa 30-40 dk zaman ayırarak yılda bir iki sefer kan vermek hem bizim için, hemde ihtiyaç sahipleri için faydalı olur.

Bu güne kadar toplamda 13 sefer kan bağışı yapmışım.

Yılda bir yada iki kez kan bağışı yapmaya çalışıyorum. Umarım sizlerde hem kendiniz için, hemde ihtiyaç sahipleri için bir kan bağışı yaparsınız.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ttnet tilgin hg1332 modem(router) kablosuz özelliğini güçlendirmek

Bu gün ttnetin hediyesi olan tilgin yönlendiriciyle biraz oynayayım dedim Matkap, ve rg316-rp-sma kablo alıp cihazın kapağını tekrar açtım. Matkapla usb çıkışın yanına bir delik açarak kaployu taktım. Sonra elimdeki antenlerden ikiti tanesini takıp test ettim. . Bu iki antenin, gözle farkedilir derecede sinyalleri kuvvetlendirdiğini fark ettim.. Normalde bu cihaz ile evin iki en uc noktaları arasında haberleşme olmaz iken şimdi en kör iki uç arasında sorun olmadan kablosuz kullanılabildiğini gördüm. Arada 4 tane kuvvetli beton duvar mevcut. Deneme bitti, tilgin rafa kalktı yine. Her nekadar ben bu cihazı kaldırsamda, kullanmak zorunda olan arkadaşlar, bir kablo ve ikitane anten takarak her herde kullanabilirler. İyi eğlenceler.

docker servisi proxy ayarı

  /etc/systemd/system/docker.service.d/http-proxy.conf   [Service] Environment="HTTP_PROXY= http://10.27.152.40:8080" Environment="HTTPS_PROXY= http://10.27.152.40:8080" # systemctl daemon-reload # systemctl restart docker # systemctl show --property=Environment docker